YES! Mitt stygn kliar!

2012-03-11 - 23:48:39
Haft en supermysig helg!

I fredags gick jag och Alexandra och åt lunch på Subway eftersom vi slutade skolan tidigt. Sedan gick hon och klippte sig och jag kollade i butiker. Sen vandrade vi omkring tillsammans i ett par timmar till när hon var färdig hos frissan. Tog det lungt resten av kvällen eftersom jag var trött i kroppen och hade ont i handen, låg och kollade på film (eftersom det bara var en massa värdelös skit på tv). Någon gång efter midnatt (när jag precis skulle sova) fick jag gå och möta H som ville sova här. Blev en lång natt då han inte var helt lätt att leda hem. Fullast i stan?!

I lördags tog jag en sovmorgon. Åkte till Kil och min faster på eftermiddagen där jag spenderade kvällen med melodifestivalen och mys med goa människor, även farmor! Kollade på Bridesmaids och åt godis till jag mådde illa. Trots min sovmorgon somnade jag som en sten när vi la oss.

Idag åt vi en låång god frukost innan vi åkte till Höjda. Jag, min faster, mina kusiner Hannah och Tobias, och Felicia. Vi satt i solen och drack kaffe och grillade korv. Hade det så himla gött! Tog bussen tillbaka till Karlstad på eftermiddagen, mötte upp Alexandra och tog med oss våra longboards för att inviga våren och årets första longboard-tur. Sjukt gött åk, perfekt temperatur ute dock lite trögt med så mycket grus på vissa ställen.

Ja, jag har haft en riktigt bra helg. Och som avslutning har mitt stygn på ringfingret börjat klia, vilket jag ser som positivt! Dom erfarenheter jag har av sår och stygn är att klåda = att det läker. Bjuder på lite bilder också.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0