ibland.

2012-05-27 - 19:36:46
jag vill veta vad det handlar om.

allt som händer många ha en mening.
allt man tar sig igenom,
allt man viftar bort,
allt man saknar.

varje steg jag tar är svårt att ta.
jag är rädd att varje steg kan vara ett steg i fel riktning.
jag är rädd att ångra mig.
jag är rädd att bli sårad.
igen.

jag kommer inte stå ut.
jag kommer inte kunna leva mitt liv,
om jag alltid ska ha det så.
om jag alltid ska vara rädd.
om jag alltid ska analysera ödet.
leta efter en mening.

allt som händer måste hända av en anledning.
allt man står ut med måste ge mig något.
jag vill hitta mig själv men vet inte vart jag ska leta.
jag är för långt bort.
och jag springer fortfarande.
rädd att verkligheten kommer ikapp.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0