Långhelg

2012-05-20 - 10:54:25
Blir helt förvirrad när jag har haft så många lediga dagar. Ledig torsdag-måndag och spenderar all min lediga tid i Kil. Känns liksom bäst så. Känns bäst att vara där jag vet att människorna står kvar, alltid, oavsett.

Har inte gjort så mycket under tiden. I onsdags körde vi en grillkväll hos Therese. Dom drack cider och vi spelade fotboll i kvällssolen. Och till helgen ska jag också dricka alkohol, för första gången på sju månader.

I fredags var jag och sökte jobb på Biltema i Karlstad. Söker överallt just nu för jag måste verkligen få ett jobb, helst NU DIREKT!

Nu ska jag klä på mig och göra något av den här dagen. Eller kanske sova lite, och smälta frukosten?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0