slappa dagar

2012-05-07 - 23:00:31
Gud va skönt det är med såhär slapp skola. Varit ledig idag men gjort en hel del. Bland annat tvättat och gjort några ärenden i stan, bland annat sökt jobb. Så ringde jag hudmottagningen i Uppsala eftersom jag skulle boka en tid för återbesök eftersom det är dags att avsluta min behandling med roaccutan nu i slutet på maj. Men givetvis fanns det ingen tid förens den 14 juni, vilket är dagen jag tar studenten. Blev ganska irriterad. Hade planerat att avsluta behandligen en vecka innan jag åker till Cypern och kanske bli lite mer "redo" att möta solen, men nu har jag ingen aning om när jag ska sluta. Fick en telefontid 31 maj, så jag vet inte om jag bara ska lägga av att äta medicinen runt den 25:e eller vänta till den 31 maj och se vad läkaren säger. Känns sådär att äta medicin dagen innan jag åker till Cypern eftersom jag redan är känslig för solen i Sverige och har bränt sönder ansiktet en gång. Såååå jävla enormt problem det här är, ni förstår nog inte. Men jag hade planerat allt så jävla väl.

Imorgon drar "vardagen" igång igen. Dags att ta tag i matten nu, så jag hinner klart innan vi drar på studentresa. Bara 25 dagar kvar nu, känns helt sjukt!

Precis kollat klart på Sverige-Danmark och ska nu ta och äta något, för det har jag inte hunnit med idag. Sedan sova.

Ha det fint!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0