Valborg

2012-05-02 - 00:25:40
Haft en helt okej valborg. Gjorde inget speciellt förutom att jag, Alex, Maria och Bodil var på Nöjes och såg Maskinen. Så grymt jävla bra var det. Har aldrig varit så svettig i hela mitt liv, slutsålt och 2700 pers tog ut sin rätt, det var verkligen en bastu. Samtidigt som jag är otroligt glad att jag fick se Maskinen igen så hade det varit roligt att vara i Uppsala på valborg (skvalborg, kvalborg och finalborg) men det blir liksom inte samma sak när man inte får dricka alkohol. Men snart så, inte många veckor kvar nu.

Fick veta att jag och Felicia blivit antagna till Putte i Parkens Hot team (funktionär fast snäppet bättre, bara 100 pers som får jobba i hot team). Ser verkligen fram emot det. Blivit antagen till Peace and Love också, som funktionär, men om Alexandra inte kan ta ledigt från sitt jobb kommer jag ändå inte åka dit, vill verkligen inte dit själv.

Imorgon ska jag tillbaka till Kil för att passa katter hos min faster. Ska bli skönt att sova i hennes vattensäng, älskar vattensäng, även om jag kanske får ännu ondare i ryggen av den.

Patrik är här och gör mig sällskap ikväll. Jag är trött som en gris efter gårdagen, sov inte speciellt mycket inatt och Maskinen tog på krafterna. Godnatt!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0